Κυριακή 3 Ιουλίου 2016

Το δικό μου, καταδικό μου Quilling box!

Όταν πρωτοσυνάντησα τη Λίντα από το Χάρτικο, είχε μαζί της ένα πολύ ωραίο κουτάκι που περιείχε όλα τα της τα σύνεργα τακτοποιημένα σε θήκες. Και επειδή, ως γνωστόν, λειτουργώ και γω με πολλά κουτάκια (εγκεφαλικά και κυριολεκτικά), το λάτρεψα! Κι έτσι είπα να φτιάξω εγώ το δικό μου, το καταδικό μου κουτάκι!

Ανασκουμπώθηκα λοιπόν, κι άρχισα. Η κορουλίτα μου, έφερε ένα δικό της κουτί παπουτσιών, από σκληρό χαρτόνι κι άρχισα (Σ.τ.Σ. δεν κάνω διαφήμιση στη μάρκα, αλλά ήταν το πιο σκληρό κουτί).
Το επόμενο στάδιο ήταν να το χωρίσω στις θήκες που ήθελα. Αποφάσισα ότι με βολεύουν τρεις θήκες. Μία εγκάρσια για τα εργαλεία και δύο διαμήκης για τις λωρίδες χαρτοπλεκτικής των 3mm και των 6mm. Για να τα φτιάξω αυτά τα χωρίσματα, χρησιμοποίησα σκληρά χαρτόνια από κουτί χαρτιού εκτυπωτή Α4, τα οποία έκοψα και κόλλησα με μία δυνατή κόλλα (σε αυτή την περίπτωση συνιστώ κόλλα ξύλου).
Αφού στέγνωσε και η κόλλα (θέλει μία ημέρα), το πέρασα εξωτερικά με χαρτοταινία γιατί ήθελα να αποκτήσει μία υφή "ζαρωμένης" επιφάνειας, πριν το βάψω.
Έπειτα, με πολύ υπομονή το πέρασα εσωτερικά και εξωτερικά με γκέσο (αστάρι) για να πιάσει το χρώμα. Όταν στέγνωσε, το εσωτερικό το πέρασα με ένα ακρυλικό σατινέ λευκό. Το εξωτερικό αποφάσισα να το περάσω με ένα πράσινο αντικέ (αποπνέει μία ήρεμη δύναμη). Και βέβαια εννοείται ότι το διακόσμησα με διάφορα μπιχλιμπίδια. Et voilà!
Τώρα θα μου πείτε... τί δουλειά έχει η Gorjuss και τα λουλουδάκια και οι δαντελίτσες και τα τζίτζιρι μίτζιρι με το quilling; Καμία απαντώ εγώ, αλλά αυτό εμπνεύστηκα εκείνη την ώρα!

Και έτσι έχω όλα τα υλικά και τα εργαλειάκια μου τακτοποιημένα, χαρούμενα και τρισευτυχισμένα.
Και ένα μικρό tip: το ύψος των εσωτερικών χωρισμάτων, πρέπει να είναι περίπου 2 εκατοστά κοντύτερο σε σχέση με το ύψος του κουτιού, για να χωράει και ο πλακέ οδηγός με το καλούπι των βασικών σχημάτων.

Είμαι πολύ χαρούμενη με το κουτάκι μου! Θα δείτε και φωτογραφικό υλικό από τα καλούδια σε λίγο. Κάποιες τα φοράνε κιόλας!